Nu buzzas det igen

Jag är ju en Buzzador (det innebär att jag är med och marknadsför olika varor och tjänster) och just nu buzzar jag en kampanj för LOVEFiLM, jag testar deras filmpaket ”Fast 4” och får alltså hem fyra filmer under en månads tid.
Har fått erbjudandet förut men inte känt för den, men nu passade det fint. Jätte smidigt måste jag säga, efter registrering var det bara att fixa en filmlista (det var i och för sig inte så lätt, det fanns ju lite att välja på…) och sen vänta på att dem ska dyka upp i brevlådan. Två filmer kom det och vi får kolla på dem hur länge vi vill och skickar tillbaka när vi har ”tröttnat” (i ett ”klappat-och-klart” kuvert, toppen!), sen kommer det nya filmer.
Arvid tyckte det var superskoj med filmer i brevlådan, jag tror att han redan väntar på nästa faktiskt.

Lite kort om LOVEFiLM

* Nordens ledande filmuthyrare på nätet
* Film direkt hem i brevlådan
* Portot ingår – när du tittat klart på filmerna skickar du enkelt tillbaka dem i förfrankerade kuvert
* Över 20 000 titlar på DVD och 1 300 Blu-raytitlar
* 50 nya titlar i veckan
* Inspirerande hemsida med trailers, förhandsbokning av kommande filmer, filmnyheter, tävlingar och exklusiva intervjuer och artiklar
* Inga förseningsavgifter

Kanske är det någon som redan är registrerad där? Annars har jag två presentkort ( 4 valfria filmer kostnadsfritt under en månad) att dela ut till någon som är intresserad…

Lämna en kommentar